Subjekt: Zoramu Xenidy [Přezdívka ZX nebo Démonní ZX]
Věk: 19
Výška: 187
Váha: 84
Původní národnost: Japonsko (ale jeho rodíče byli evropani)
Povaha: Dle situace
Záliby: Meče,Zbraně,Knihy,Dívky,Dopravní prostředky.
Životopis: Z nuly idolem
V jednom malém japonském domku žijí běloši.Zde i malý Zoramu.Synáček bez jiných příbuzných než rodičů sourozenců a přátel.Chodí do školy nedaleko od oného domu.Základní škola je prýma,učí se číst i psát,počítat a podobné nezbytné věci.Jenže jemu to nejen de ale i ho to baví.V šesté třídě začne být šikanován.Proč?Jednoduchá odpověď na jednodušší otázku.Je to kluk co místo hraní fotbalu a běhání za holkama čte knihy.Také je jiné rasy.Rasová diskriminace existuje i tolik let po Hitlerovi.Je to opravdu odporné.Jelikož ale už nechce být mlácen přidá se na Kendó.Bravurně se nechává mlátit od holek.Je vidět že mu to vůbec nejde.Nedá se stejně se nedá.Zoramu ve svích čtrnáctio letech dostává třetí dan.Na střední škole je to to samé.Až na to že Zoramu není šikanován ale brání se svím dřevěným mečem.Za holkama chodit nemusí proto že ony chodím za ním a je nejlepší ze třídy v učení.Také je kapitán Kendó klubu ve škole.Rodiče jsou na něj velice pišní.
Démonní ZX
V den jeho šestnáctých narozenin se spokojený vrací ze školy.Nebýt toho že se moc zajímal o učení přišlo by s ním asi deset dívek.Ve škole dostal tak stokrát pusu a dvěstěkrát blahopřání.Velký rozsah Japonských škol mu přijde až děsivý.Když ale dorazí domů uvidí dům v plamenech.Běhá okolo i dovnitř.Ale nic nenajde.Svou popálenou uniformu svlékne.Před domem ale stojí otcovo auto.Vzpomene si že tam nechal oblečení.Oblékne si teda své oblečení co tam měl když byl státou cvičit v parku a za stěračem oběví dopis."Pokud chceš Matku a Otce někdy ještě vidět,přiď do skladu Gangu Lebkouni."Vydá se tedy naštvaný se svou tréningovou katanou kterou měl ve škole a proto neshořela do skladu.Když vejde do skladu zjistí že je na něj opravdu velká přesila. "Za to že se líbíš Ayumi tě zabiju!"
Zakřičel vůdce Lebkounů a seskočil s tyčí.Okolo než se stihl otočit se seskupí kolečko a čtyči ho chytnou.Vůdce ho začne mlátit tyčí do žeber a do nohou.Ikdyž ani neví jak vysmekl se ze sevření Lebkounů a chytl tréningový meč."Kéž by jte tak shořeli!"Zakřičí.Prvním pohybem meče se čepel rozzohnila.Druhým položil všechny čtyři co ho předtím drželi.Báli se plamenů a utekli.Zbytek už se nikdo nikdy nedozvěděl.Obrovzká mela kde bylo slyšet jen praskání kostí a bylo vidět létání lidí a stříkání krve.Občas vír z vody.Občas plamen semtam vítr.Když našel rodiče byli v bezvědomí.Zavolal tedy záchranku a stáhl se do ústraní.Lidi co toto zažili nebo o tom slyšeli vymysleli přezdívku Démonní ZX.
Osmnáctiny
Po odmaturování a dlouhodobém tréningu zvláštních schopností hledal Zoramu odpověď.Našel ji když v den jeho osmnáctých narozenin přišel domů a tam stálo pár chlápků.Dali mu nácrh o projektu.Zde mu prý budou zodpovězeny všechny otázky a ještě se něco přiučí."Zrovna když jsem si chtěl najít babu."Byla jeho poslední slopva než odlětěl s nimi na určené místo a podepsal zde smlouvu.
Doba, o kterou se zajímáte: Mytologické Řecko,Mytologický Egypt,Bájná Atlantida,Doby Dinosaurů.
Cíl na tomto světe: Harém
Schopnosti:
Umění s meči 3 (7 dan v Kendó)
- Formy Kendó:
1) Měsíční oko - Zrychlí pohyb mečem dokola.A následné seknutí.Jelikož se meč pohybuje opravdu rychle a odlesk způsobuje dojem že uživatel vytvořil zářící úplněk.Tím ho zmate a dokáže ho zasáhnout.
2) Krvavá růže - Pomyslný sek sekundární rukou zesdola nahoru přičemž je meč vyhozen a následně zasažen konečný úder seshora dolů.
(vytvořeno předchozími mistry)
3) Vlaštovka - Pomocí větrné bodnutí z dálky.Vyšle prudký tlak který je schopen prorazit žaludek nebo udělat díru ve stromu.Vypadá jako letící šipka (vlaštovka)
4) Stěna - Sekem přez zem (stačí škrtnout) vytvoří kamnou zeď která slouží ke krytí.
5) Vodní Vězení - Čepel meče se promění na vodní a blízká vzdálenost stačí na to aby se přesunula auzavřela do vodní bubliny.Ta se pohybuje se s uvězněným a nedá se z ní vylézt jinak než že ho někdo vytáhne.Případně uživatel zruší.
6) Elektromagnetický výboj - Čepel naplněná bleskem (elektřínou) zbůsobuje zranění už na větší vzdálenost.Je těžké se tomu uhnout.
7) Ledový štít - Při kontaktu s vodou zyrvoří ledovou stěnu.Má stejný princip jako 4tá forma.
Salamander - Plamenem místo čepele způsobuje nesnesitelné horko všem až na uživatele.Při seku vyšle ohnivou vlnu.
Magie mečů 3 (Dokáže přeměnit čepel meče na různou podstatu... Oheň,Kámen,Voda,Vítr,Led,Ocel,Blesk a podobné)
vědění o své oblíbené době 2
Vaření 1
Střílení a házení 2
Obrázek nebo popis postavy:
- Spoiler:
- Spoiler: